Labai norėjau pamatyti kaip atrodo teisingai ryškinta skaidrė. Juostelę išsiunčiau į Ispaniją. Gavęs sąskaitą išsigandau, bet gavęs rezultatus – netekau amo! Trumpa istorija kaip Kodak Ektachrome 100 juostelę išfotkinau ir kaip ją ryškinau. Pala pala, kodėl taip baisiai skamba? Nu ir gavosi, kad už juostelę ir ryškinimą sumokėjau gal 50 eurų! Kodėl tiek daug? Juostelė 18 Eur, ryškinimas ir skanavimas 19 Eur, contact sheet (dar negavau) ir negatyvų siuntimas daaar kažkiek… Nu ir siaubas, kai pagalvoji. Bet paskaičiavau, kad vieno kadro kaina vistiek gavosi mažesnė nei Polaroido (bent taip save guodžiau).
Juostelę ryškinti siunčiau į Ispaniją (Carmensita lab). E-6 procesas ne taip dažnai sutinkamas mūsų krašte (kol kas, hehe). Įdomu tai, kad anksčiau skaidres darytis buvo galima bet kur. Tikrai kiekvienas esam matę senas tėvų ar senelių skaidres plastikiniuose rėmeliuose. Dabar tiesiog neberyškina E-6 procesu, nes sako, kad neapsimoka, chemija greit sensta.
JUOSTA: Kodak Ektachrome 100
GAMINTOJAS: Kodak
ISO: 100
RYŠKINIMAS: E6
KADRŲ SKAIČIUS: 36
Kokia juostos charakteristika?
Tikrai netekau amo pamatęs rezultatus. Spalvos nuostabios! Jau seniai turėjau įtarimą, kad ant skaidrės fotografuoti ne tas pats, kas ant negatyvo. Ir neklydau! Laboratorija tikrai švariai ir tvarkingai atliko darbą. Jokių šiukšlių; spalvos atkurtos gražiai, nuskanuota labai detaliai. Negatyvų dar neatgavau, bet jie jau pakeliui. Manau, nepaisant šitos gąsdinančios patirties, dar tikrai fotkinsiu ant skaidrės. Rezultatai tikrai labai malonūs.
Fotoaparatas, su kuriuo fotografavau?
Canon AE-1.
Comments